Selecteer een pagina

samen staan we sterk!

Huting Belastingadvies
& Administratie

Onze mensen werken zorgvuldig, adequaat, resultaat gericht en op persoonlijke wijze. Kernwaarden die onze cliënten zeer waarderen!

over ons

Als ondernemer wilt u dat de cijfers van uw bedrijf op orde zijn. Een goede administratie is daarvoor van belang. De professionals van Huting Belastingadvies & Administratie kunnen dit voor u verzorgen, maar kijken daarbij verder dan alleen uw administratie. Ook uw fiscale belangen worden behartigd. Onze uitgangspunten zijn uw ideeën, doelstellingen en rendement.

Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk. Daarom is het altijd mogelijk rechtstreeks te schakelen met één van onze adviseurs.

Marcel Huting

Eigenaar/Belastingadviseur

marcel@hutingbelastingadvies.nl

De financiële en fiscale wereld is al ruim 30 jaar mijn werkgebied. Mijn drijfveer komt voort uit het zorgen dat alle aspecten in evenwicht zijn: financiële werkzaamheden, relatiebeheer en optimaal resultaat behalen voor mijn klanten. En met de nodige uiteenlopende expertises in eigen huis, kunnen we elkaar altijd helpen.

Anjo van Egdom

Belastingadviseur

anjo@hutingbelastingadvies.nl

Na diverse jaren in de verzekerings- en hypotheekbranche te hebben gewerkt ben ik in 2014 geswitcht naar belastingadvies. Voor mij een logische keuze aangezien ik altijd al meer affiniteit had met de administratieve en fiscale regelgeving. Op dit moment ben ik bezig met de studie Register Belastingadviseur.

VACATURE

Wegens groei zijn wij op zoek!

info@hutingbelastingadvies.nl

De werkzaamheden van de Junior Belastingadviseur richten zich op ondersteunende werkzaamheden in de belastingadvisering en het zelfstandig opstellen van aangiften en het geven van minder complexe belastingadviezen.

 

 

Bas Jager

Salarisadviseur

bas@loonbrigade.nl

Ik zit al een tijd in dit vak. Mijn specialisme ligt in het verlengde van alles wat met personeel en salaris te maken heeft. Ik ondersteun werkgevers bij allerlei personeelszaken. Dat kan gaan van een loonberekening tot het opzetten van de gehele loonadministratie. Een mooie uitdaging die veel dynamiek met zich meebrengt. Dat maakt dat ik mijn werk afwisselend en boeiend blijf vinden.

Jorrit Koning

Relatiebeheerder

jorrit@hutingbelastingadvies.nl

In de digitale wereld waarin wij deze dagen leven, is een kennis over de werking van softwareprogramma’s en systemen steeds belangrijker en ook steeds leuker aan het worden. Toepassingen zoeken om systemen te integreren en om de binding met de klant makkelijker te maken zijn dingen die echt bij deze tijd horen en waar ik me graag mee bezig houd.

Miranda Kosters

Administratief medewerkster

miranda@hutingbelastingadvies.nl

Ik haal er veel plezier uit om uw administratie op orde te brengen. De uitdaging ligt voor mij in het zo goed mogelijk plannen en organiseren van zaken, structuur aanbrengen en hiermee mensen helpen. Daarnaast steek ik graag de handen uit de mouwen en vind ik het belangrijk om de verbinding op te zoeken, zodat iedereen op een prettige manier kan (samen)werken.

Monique van Ede

Administratief medewerkster

monique@hutingbelastingadvies.nl

Na het behalen van mijn MEAO- en MBA diploma ben ik aan de slag gegaan bij diverse Retail bedrijven, hierbij heb ik ervaring opgedaan met de vele facetten van een financiële administratie. Deze ervaringen wil ik hier verder in de praktijk brengen. Het werken met cijfers heeft mij altijd gefascineerd en de afwisseling tussen de verschillende klanten is voor mij een nieuwe en leuke uitdaging.

Vanity Schreuders

Administratief medewerkster

vanity@hutingbelastingadvies.nl

Voordat ik dit team kwam versterken als administratief medewerkster heb ik 5 jaar gewerkt als ZZP’er. Door mijn ervaring als ZZP’er weet ik hoe belangrijk het is om de administratie op orde te hebben en goed advies te krijgen. Daarom wil ik de klant graag ondersteunen in het in orde houden/maken van de financiële administratie.

Manon Huting

Administratief medewerkster

manon@hutingbelastingadvies.nl

Mijn werk bij dit kantoor bestaat uit het op orde brengen en houden van de digitale dossiers en het verrichten van alle voorkomende administratieve handelingen.
Ik vind het bijzonder om samen met mijn echtgenoot Marcel te mogen werken aan dezelfde ambities. We hebben in dit bedrijf bijna allemaal een ‘winnersmentaliteit’ die zich voorzet op de sportvelden.

Ancella Reijmer

Administratief medewerkster

ancella@hutingbelastingadvies.nl

Ik heb jarenlang ervaring opgedaan op financiële administraties in diverse branches van het MKB.

Met deze ervaring, kennis en passie voor het vak wil ik mij graag inzetten om voor klanten een goed geordende administratie te voeren.

Uitdagingen in kaart te brengen en een klantgerichte oplossing op maat zoeken maakt mijn werk daarbij nog leuker.

Met Huting Belastingadvies & Administratie
komt u niet voor financiële verrassingen te staan!

Wij voorzien u gevraagd
én ongevraagd van adviezen.

contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

contactgegevens

Bezoekadres
Landjuweel 16-3
3905 PG | Veenendaal

Postadres
Postbus 105
3900 AC | Veenendaal

Telefoon
+31 318 55 55 88

E-mail
info@hutingbelastingadvies.nl

kvk 62254588
btw 8547.30.175.B.01

contact informatie

BEZOEKADRES
Landjuweel 16-3 | 3905 PG Veenendaal

POSTADRES
Postbus 105 | 3900 AC Veenendaal

Loonbrigade

Benieuwd wat wij nog meer voor u kunnen betekenen? Kijk dan op www.loonbrigade.nl

Onze algemene voorwaarden
Onze privacyverklaring

Huting Belastingadvies & Administratie

Iedereen heeft te maken met belastingen. Of het nu de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting is die u als particulier moet doen of per kwartaal de omzetbelastingaangifte voor uw MKB-bedrijf. Administratieve rompslomp waar u zich als ondernemer geen zorgen over wil maken. Daarom staat ons team vol enthousiasme klaar om u deze administratie uit handen te nemen, zodat u zich bezig kunt houden met wat u echt wil; ondernemen! Interesse? Neem gerust contact met ons op!